Wyszukaj tłumacza przysięgłego

Wyszukaj tłumacza

 

Wyszukaj orzeczenie ETPCz

Wyszukaj orzeczenie

Typ orzecznictwa:
 

Wyszukaj komornika

Wyszukaj komornika

Wyszukaj syndyka

Wyszukaj syndyka

Dziecko w Sieci

Kampania: Nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie

2011-07-12

 

Kampania medialna prowadzona pod hasłem „Nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie” to pierwszy projekt zrealizowany w ramach programu Dziecko w Sieci. Została  poświęcona problemowi uwodzenia dzieci w Internecie i rozpoczęła w Polsce dyskusję na temat tego problemu.
 
W ramach kampanii od lutego do czerwca 2004 roku prezentowane były reklamy telewizyjne, radiowe, prasowe oraz zewnętrzne. Do akcji włączyło się, m.in. 8 ogólnopolskich stacji telewizyjnych, 19 stacji radiowych, 33 tytuły prasowe (ponad 120 publikacji reklamy) oraz blisko 200 portali i serwisów internetowych. Reklama zewnętrzna (billboardy oraz plakaty przystankowe) eksponowana była w 18 największych miastach Polski.
Spot telewizyjny wykorzystany w kampanii, prezentujący rozmowę na czacie pomiędzy dziewczynką (Ania) i dorosłym mężczyzną podającym się za jej rówieśnika (Wojtek), do dzisiaj jest wykorzystywany w materiałach telewizyjnych dotyczących przypadków pedofilii w Internecie.
 

 

O dokumencie
Ministerstwo Sprawiedliwości | Wprowadzenie: Anna Wiecha | Edytor: Piotr Potrebka
Data wytworzenia: 01.10.2013 | Data dodania: 12.07.2011 15:23 | Data ostatniej modyfikacji: 01.10.2013 08:43